Tack :)

Tack Camilla för din kommentar! :)
http://latinomamma.blogg.se/2010/july/utkast-juli-11-2010.html#comment

Det är tur att det finns bra ställen man kan hamna på men det dåliga är att man inte ska behöva bli placerad på ca 5 ställen för att ett av dom ska vara bra.
Men sen är det klart att alla tycker olika om paragraf 12 hem.

En ska är säkert att det är skönt att den tiden är förbi och jag hoppas verkligen och ska göra allt jag kan för att mina barn aldrig ska behöva uppleva all skit som jag gått igenom.

Jag vet att en del människor tycker att skaffa barn inte löser några problem och det är väl helt sant på ett sätt men dagen jag blev mamma ändrades allt.
Redan dagen jag fick veta att jag väntade barn.

Jag kan fortfarande må piss men jag skulle aldrig kunna skada mig själv eller andra för att jag mår dåligt.
Nu är det inte jag som är viktigast i mitt liv utan mina barn.
Dom har hjälpt mig att må bra och att bli en mycket bättre, gladare människa.

Jag tycket det är hämskt att se människor som mått dåligt jätte länge till en början kan jag erkänna att jag tänkte "skärp till er för fan" men enkelt är det inte.
Ingen vill må dåligt men alla måste hitta sin "räddning"
Min räddning var min man och mina barn.
Nu känner jag mig verkligen stark just för att jag mår bra och mitt liv kan aldrig bli så dåligt som det var förut.
Så länge det inte händer mina barn något men det hoppas jag verkligen inte att det gör!

Dessutom måste man hitta rätt "behandling" för sig själv jag har aldrig trott på att prata med psykologer jag tror inte att man kan hjälpa andra av att bara läsa böcker och prata med andra för dom själva vet aldrig hur man kännt själv.
Hur det känns att bara vilja dö eller hur "lättad" man känner sig när man skadar sig själv.
Nej jag har helt enkelt tagit hand om det själv.
Men som sagt en del tycker det hjälper andra inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0