Roses

Alltså jag har sån ångest, det här med skolan känns inge bra allls.
Visst att det kansk är en roligt kurs men är det värt det?
Varje gång jag kollar på Bel får jag dåligt samvete för att hon är så liten, trotts allt så är hon ju 1 år och två veckor bara om man kollar i utvecklingen.
För litet tycker jag så funderar på om jag ska fortsätta eller inte, får se det beror ju lite på om min man hittar något jobb också, gör han inte det så kan jag ju gå kvar.

Juste måste berätta Isabel är så duktig hon kan säga

Mamma
Pappa
Titta
Älskar dig
Tack tack
Oj

Dom tre sista säger hon ju inte ordentligt men hon härmar när man själv säger det skit gulligt :D
Hon älskar fortfarande att krypa och tar några seg sådär i sängen men gå på tå har hon nästan slutat med helt så det är ju bra :P

Hon precis som Antonio kan inte äta röd mat för då blir hon helt röd om kinderna, hoppas det går över på henne också. 

Hon hatar snö i alla fall om man sätte rner henne på marken då börjar hon gall skrika så vi får se hur dom gör på dagis.
Vilken vagn ska man ha med?
Syskonvagnen blir ju krånglig om dom måste köra runt henne men Bugaboo vagnen är så svår att köra runt i snön :P
Förresten har ni sett Bugaboo ocean? så snygg!!
Hade gärna köpt den om Bel var en kille hehe men då hade jag beställt från usa.
Vi har ju en från usa och dom är mycket bättre, på dom svenska sitter selen så konstigt men i alla fall här får ni en bild på vagnen ocean


Snygg va?
Dom borde göra en typ Bugaboo roses hehe
Fast det hade varit snyggare med silver chassi.
Skit dumt att man inte bara kan köpa svart topp klädsel och varukorg :(

Nej nu ska jag göra iordening min lilla prins och prinsessa
Puss!

Kommentarer
Postat av: Maya

Jaha okej men då förstår jag! Det går säkert bra! Lilima hade också 3 dagars, gick galant! Skulle det inte gå så är det ju bara att vara med i flera dagar.



Vilken duktig liten tjej! :) Gulligt när de börjar "prata"..

2011-01-11 @ 20:53:20
URL: http://mayaindianen.blogg.se/
Postat av: Anonym

va tycker du om dagens första outfit på bloggen?:)

kram

2011-01-11 @ 21:09:14
URL: http://elinnnas.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!



Va kul att du hittade till min blogg :) Dina barn var ju också jättesöta!



Vi ses imorgon, kram Ida!

2011-01-11 @ 21:14:10
URL: http://mummylife.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag måste bara tipsa dig angående buggan! Vi har en bugga och har köpt speciella snöhjul till det är verkligen toppen och den blir hur enkel som helst att köra med om man har snöhjulen!

2011-01-11 @ 21:15:56
URL: http://mummylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0