orkar inte

Just nu vill jag bara krypa ner i sängen och sova.
Blev nyligen världen sbråk här hemma sen jag kom hem har Antonio varit jätte arg på mig och vägrat att lyssnat jag har varit ledsen för jag är orligt för Isabel.
Min man fattar ingenting och det gör mig förbannad och ledsen han borde vara mins lika orolig men samtidigt fattar han inte hur dåligt jag mår.
Eftersom att det är jag som mest varit på sjukhuset med henne.

Jag vill bara att min lilla älskling ska må bra och inte behöva läggas in på sjukhus.
Kännde redan igår när mamma körde oss jag så fort vi kom utanför sjukhuset så fick jag tårar i ögonen och ville bara hem.

Hatar att se dom ta prover på henne att dom känner och klämmer på henne coh att hon ligger där och gråter.
Hatar att dom måste trycka i henne medicin och att jag måste vara den elaka som håller i henne.

Jag vill bara se min lilla älskling frisk.
Jag vill slippa vara ledsen må dåligt och vara orolig för henne!

Kommentarer
Postat av: Marina mamma till antonio =)

Gumman jag förstår dej totalt! Samma problem händer med min sambo. Ibland kan det kännas att jag den enda föräldern typ och det gör mig asförbannad. Men jag kan samtidigt förstå att det är du som känner det mest eftersom det är du som har burit runt på din dotter i 9 månader och inte din man. Tänk också på att männen visar inte sina känslor lika tydligt som oss kvinnor, jag tror säkert att han är orolig också bara att han tänker säkert för sig själv vad som kan vara problemet med eran dotter.

Men iallafall jag hoppas att lillan mår bra snart och att doktorn & sköterskorna gör ett bra jobb! Jag ska be för din tös! Ge henne all kärlek du kan ge <3 kram

2010-05-13 @ 23:23:42
URL: http://mariic.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Nä gud vad hemskt att höra vad jobbigt hoppas värkligen lilltjejen blir bra igen många kramar till er

2010-05-13 @ 23:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0