Pannkakor med chili och vitlök


Min man slutade tidigt i dag skönt!
Han var ute med Antonio medans jag fixade middagen.
Fast vid halv 12 ska han iväg igen han jobbar natt men är ledig i morgon som tur är.

Som jag sagt förut har jag gjort räkor med chili och vitlök och stekt det och det blev jätte gott men nu när jag stekte pannkakor så fick dom smak av det så dom blev jätte
starka haha men det funkade att äta dom i alla fall.
Antonio fick vanliga eftersom att jag stekte i två olika.

Blir en tidig natt i dag tror jag det är inte roligt att vara uppe sent när man är själv och ungarna sover,
fast teori och en film blir det nog först.

"Va fin du är" det var det första jag fick höra av den lilla nya tjejen på gården :D
haha hur gulligt är inte det.

Juste måste bara säga det också angånde detta inlägg så jag har redan gått ner alla gravid kilona vägde 56 när jag blev gravid så nu väger jag ca 4-5kg mindre.
Och mycket bristningar har jag som tur är bara fått från när jag var gravid för andra gången :P

Bilder från landet

Kommentarer
Postat av: bella

funkar länken nu??

2010-07-26 @ 21:20:11
URL: http://bellsigumman.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Så nydelige bilder! :)

2010-07-26 @ 21:55:17
URL: http://charlottenorberg.blogg.no
Postat av: MODE MED MILNE

Hej där! Saknar inte du också solen och värmen? Är allt bra annars?! :D kraam

2010-07-26 @ 21:57:58
URL: http://milne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0