BMI

Vågen står på 51-52 och det är bara 3-4kg kvar att gå ner.
BMI ligger på 19,8
Efter att ha fött två barn måste jag säga att jag är glad att min kropp ser ut som den gör även om jag inte är jätte nöjd men det kunde det varit värre.
Ju mer jag går ner i vikt ju mer sysnsbristningarna men det är sånt man får ta.

Det är igentligen as coolt läskigt att jag har haft mina skrutt pluttar i magen :D
Fler får vi hoppas att det blir blir det fler knoddar så får kroppen vänta med att fixas.

Bel fick sin andra tand i går. :D

Vi kom hem idag ungarna sover, Bel sover i data rumet eftersom att vi har gäster.
En tjej som också blev adopterad samtidigt som min man hade fastant i stockholm så hon och hennes son fick sova här.
Dom åker tidigt i morgon.

Har ingen aning om vad vi ska hitta på imorgon hoppas att det är lagom bra väder så man kan vara ute eller gå på skansen?
Vill hitta på något roligt!
Köpa lite roligt till Antonio att ta med till landet aa vi får se vad som händer.

Jag vet att jag är anningen seg :D
Men hur skön är inte den här låten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0