8 månader

Nästan exakt 8 månader sen min lilla Prinsessa föddes.

Min vackra lilla flicka.
Förtsa gången jag såg dig kunde jag inte fatta att man kunde vara så liten.
Du var så vacker och jag önskar att vi kunde fått vara tillsamans varje minut sen du föddes men allt blir inte som man tänkt.
När dom tog dig från min finns det inte ord som kan beskriva hur jag kände.
Att inte få ha dig hos mig vara sekund skar i mitt hjärta att behöva lämna dig ensam kvar på sjukhuset fick mig nästan att gå under.

Min vackra Isabel du är så stark och varje gång jag tittar på dig ser jag ren kärlek.
Början vi fick med dig gjorde oss starka men det fick oss också att inse att liver är inte alltis självklart.

Att nu bara kunna gå in till dig och ge dig en puss innan jag lägger mig gör mig överlycklig och inget ska någonsin få mig att vara ifrån dig eller din bror igen.

Ni ger mig styrka varje dag och att ni finns i mitt liv betyder allt för mig.
Jag gör allt för er och ni kan nog alldrig fatta hur mycket ni betyder och hur mycket jag älskar er för inga ord i världen kan beskriva min kärlek till er!


Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: tack! :)

2010-07-11 @ 06:44:44
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0