Hello Kitty!


Som endel vet så älskar jag Hello Kitty kläder, Isabels garderob består typ bara av Hello Kitty och mer ska det bli :P ska hämta ett paket från h&m i dag.
Imorgon ska vi till farsta c och köpa en Hello kitty overall :D
Som jag letat efter en sån och äntligen finns det.
Min man ringde och la undan den i stl 56 men jag vet inte om jag kanske ska köpa en större. hon håller på att växa ur 50 nu och jag vill ju slippa köpa en ny igen sen.
Men 62 kanske blir alldeles för stort.
Får se i morgon, men köpa den ska jag så klart göra :D

Längar tills hon växer i stl 62 för då finns det massa Hello Kitty kläder, just nu har vi allt i sl 50 och snart det som finns i stl 56 vilket var ett startpaket.


Kommentarer
Postat av: fian

hej fin blogg, kolla gärna in på min blogg och lämna en kommentar :)

/fian♥

2010-01-26 @ 18:21:03
URL: http://ssofijaah.blogg.se/
Postat av: hallonmamma

Jag älskar Hello kitty för barn. Kläderna har bra kvalite och den där katten passar så sött till flickor :D

2010-01-26 @ 22:23:46
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0