En lång natt och en lång dag på sjukhuset

Igår åkte vi in till 74 med Isabel vi hade pratat med dom innan och dom tyckte vi skulle komma in.
Mamma följade med.
När vi kom dit så kollade en sköterska på henne och sa att doktorn skulle komma snart.
Kl 8 åkte mamma hem och jag väntade och väntade.
kl blev 10 sen 12 och fortfarande ingen doktor.
Det kom en sköterska vid 12 och fågade om jag fortfarande ville sova där.
Klart jag skulle kl var ju nästan halv ett inte fan åkter jag hem mitt i natten.
Kl blev 1 då ammade jag Isabel och hon somnade.
Vid halv 2 kom doktorn och sa att eftersom att Isabel inte var vaken så ville hon inte bråka med henne.
Kul jag har väntat i nästan fem och en halv timme på henne så gör hon iallafall ingening.
Hon sa att en doktor skulle kolla på henne på morgonen.
Natten gick bra hon åt bra och sov som hon skulle hon vakande själv när hon ville ha mat.
Kl 7 gick vi upp och jag ammade och då spydde hon en massa.
Jag åt frukost och kl 8 ammade jag henne igen då gick det bra.
Kl blev 10 och 12 och fortfarande ingen doktor.
Jag frågade och hon sa att det var tre barn kvar så han kommer snart.
kl blev 1 fortfarande ingen doktor, plötsligt knackade mamma på :D
Hon gick och köpte lite behövlig lunch så vi pratade och åt.
Kl blev 3 och 4 fortfarane ingenting både mamma och jag höll på att bli galna.
kl kvart över fem så kom doktorn, som jag trodde så visste dom inte vad det var för fel och sa att det kunde bli så med små barn ibland och att vi inte behövde stanna men att hon fortfarande var inskriven.
KUL jag hadde väntat sen kl 8 på morogen till 5 å eftermiddagen på doktorn för vad, att dom inte visste vad det var för fel och att vi kunde gå hem.
Iallafall kom vi hem vid 6 och jag åt middag Antonio ville inte ha.
Jag nattade Antonio som har feber, kul!
Isabel mår förtillfället bra och har ätit bra så jag hoppas verkligen att vi slipper sjukhus på ett bra tag.

Imorgon ska vi hem till Maya och Lilima, ska bli trevligt.
Mayas mormor ville träffa Isabel :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du menar väl Lilimas mormor? ;)

2010-01-24 @ 22:01:48
URL: http://quetzalen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0