Blir så trött på folk!!!


Anonym om Bara jag och Isabel:
Det låter som det bara handlar om Antonio? och allt som har med Isabel att göra låter bara jobbigt? förstår inte ditt sätt att vara.

Du verkar verkligen favorisera dina barn?
FUCK YOU!!
Är du så jävla feg och inte vågar skriva vem du är så tycker jag att du bara ska hålla käften! 
Isabel är en månad och det hon gör hela dagarna är sova och äta.
Och ja när det varit något annat med henne så har det varit jobbiga saker som att åka till akuten eller ringa jobbiga samtal till bvc eller vårdguiden om att hon har varit sjuk på något sätt.
Vill ni att jag ska skriva varje gång hon ammar och varje min om hur hon sover, nej skulle inte tro det för det är inge vidare roligt att läsa.
Ju mera hon är vaken och gör saker år är det klart att jag kommer skriva om henne också.
Vraför skulle jag favorisera mina barn för, är du verkligen så dum på riktigt att du tror det.
Varför jag inte lagy upp bilder på henne här är för att jag igentligen inte hade tänkt att lägga ut några bilder på någon av mina barn men nu har jag gjort det några gånger på Antonio, Isabel har jag en massa bilder på Facebook så bara mina "vänner" kan se dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0