Bara jag och Isabel

Hittade några bröllops bilder men inte dom jag letade efter. Det var nämligen en av mina kusiner som fotade jätte fina bilder och det är dom jag letar efter, mamma  fick också en cd med dom så hon skulle leta hemma hos sig.
Dom finns ju någonstans här hemma men frågan är bara vart :)

Nu är jag nästan helt ensamm, min man träffar några kompisar och gissa vad dom gör, haha
spelar spå klart tre x-box nördar är vad dom är haha.
Antonio är ute på promenad med mamma och Isabel sover.
Otroligt skönt att faktiskt bara vara jag och Isabel.

Mamma har hjälpt att fixa här hemma lite så nu är det lite mera ordning på saker.
Tvättat har jag gjort, helt perftekt att ha egen tvättmaskin.

Imorgon har jag bokat tvättstugan så allt kan bli rent alla äckliga täcken och kuddar och lakan med Spya på, blää.
Isabel lyckades vekligen igår tvättade jag hennes täcke och sen i dag när det var rent och nybäddad och jag la ner henne, gissa vad hon gjorde spydde ner hela sängen igen. Toppen.
Tvätt tvätt varje dag.

Nästa gång vi är på ikea blir det nog till att köpa extra täcken och lakan till båda ungarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som det bara handlar om Antonio? och allt som har med Isabel att göra låter bara jobbigt? förstår inte ditt sätt att vara.



Du verkar verkligen favorisera dina barn?

2010-02-07 @ 19:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0