...


Uch det känns så sjukt.
Innan Isabel föddes så hade jag så brottom att köpa allt tills hon skulle föda, idag köpte vi en overall till henne.
Alltså det sista vi inte hade,
men nu när vi har allt så fattas det endå något.
Isabel så klart.
 Än så länge så känns det här inte verkligt, att jag har två små barn.
Innan hon föddes så var det ju inget man tänkte på att om hon skulle födas innan vecka 37 så hamnar dom på Neo avdelningen.
Det är det ju ingen jävel som berättar.
Hade man vetat om det hade det det ju inte blivit så mycket på en gång.

Som när hon skulle födas kom det in en bm och sa
- Om hon föds idag så får ni ju stanna några veckor på sjukhuset.
Sen gick hon ut och jag och min man bara kolla på varandra och fattade igenting.
Vadå några veckor...
Sen sa dom ju aldrig att hon skulle vara på en special avdelning med massa bebisar och en massa personal och en massa bebis larm som låter helatiden.
Jag tänkte väl mera att vi skulle få bo på bb i några veckor tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0