Bara så ni vet


Just nu har jag lust att strypa någon, fan att jag aldrig blir frisk.
Har nästan inte träffat Isabel på en hel jävla vecka och nu börjar jag bli riktigt förbannad på mig själv.
Normalt när jag brukat bli sjuk så är jag riktigt dålig i kanske högst fyra dagar men nu så är jag ju fortfarande dålig.
Det känns inte heller som att det kommer gå över inom dom närmaste dagarna.
Personalen sa iallafall att hon antagligen kommer hem av mitten av veckan OM vi nu lyckas bli friska.
Annars kommer hon ju bara behöva stanna längre villket också är väldigt frustrerande.
Allt hänger på att vi ska bli friska....

För dom som har försökt att ringa eller skickat sms eller försökt att prata med mig på msn,
vill jag bara säga att just nu mår jag som sagt väldigt dåligt både fysisk och psykiskt, just därför har jag inte lust eller ork att prata med någon.
Bara så folk inte tror att jag är arga på dom eller så.

Vill inte träffa eller parata med någon just nu förutom min mamma eller min man.
Alltid samma jävla frågor, hur mår du?
Hur är det med Isabel,
När kommer hon hem?
Bla bla bla.
Jag orkar verkligen inte...
Fattar folk inte att det är jobbigt nog att man inte fick åka hem tillsammans med sin lilla bebis.
Jag vet inte när hon kommer hem...


Kommentarer
Postat av: Maya

Nej du, det låter inget vidare det där.. :( Tänker på er lilla familj! Hoppas verkligen allt blir bra snart! Stor Kram på er!!

2009-11-28 @ 19:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0