Onsdag 2 December 2009


Idag åkte jag upp till sös så jag var där kl 3 vilken var en väldig tur.
Enligt mat tiderna från i går skulle Isabel äta kl 4 men tydligen så hade dom ändrat igen så hon skulle äta 3.
En doktor kom in och så pratade vi lite hon sa att vi skulle ha ett mötei morgon och att vi då skulle planera för att vi ska få hem Isabel :D

När doktorn gått så sa bm att vi skulle prova att Isabel BARA ammade det här målet.
Alltså ingen sondning.
Så skulle vi se om hon klarade sig till nästa mål.
3 timmar.
Hon ammade inte mera än 10 min.
En timme gick och hon bara sov och sov.
Jag han sprnga iväg och kasta i mig mat.
Två timmar gick och sen hade det gått tre timmar och lillan sov fortfarande.
Jag la ner henne i sängen då vakande hon lite, jag gick på toan så hon skulle hinna vakna helt.
När jag kom tillbaka så ammade hon i en hel kvart.
Sen fick hon ligga och sova lite i min famn sen när jag la ner henne i sängen så blev hon ledsen.
Hon lugnade ner sig snabbt sen var jag tvungen att gå men bm sa att om hon vakande och var ledsen så skulle hon få lite mera mat.

En sån sak att hon klara sig tre timmar bara på att amma är ju jätte bra, större chans att hon slipper sonden hemma.
Innan idag hade hon varit så snuttig att hon inte velat mugga så hon fick dricka ur nappflaska :)
Vilket också hade gått jätte bra.

Så just nu är jag vädigt glad och stolt över min lilla tös :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0