Nu får ni lägga av

Anonym om Ursäkta:
Nää nu måste jag bara kommentera...Allt i din blogg är klagande....Fan självlart ska man klaga om man går över tiden bara för det betyder det inte att man vill föda för tidigt...!! börja tänk lite på vad du skriver!! Jag vill inte vara elak eller något men det måste vara nått fel på dig ...Du är helt sjukt överbeskyddande mot dina barn...Dom kommer aldrig lära sig vad som är rätt eller fel...Och sluta läs andras bloggar om du endå bara ska gnälla över vad folk skriver!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Haha är du skön eller?

För det första så skrev jag att det var mycket klagande (åsikter) nu så varför ens kommentera det?
Jag sa aldrig att man vill föda för tidgt heller eller gjorde jag? Nej jag menar att man kanske ska tänka sig lite för inna man slänger ut sånna grejer eftersom att det finns jävligt många som föder förtidigt så att ha sin unge i tryggt förvar är fan inget att klaga över!

Sen tycker jag att det är så roligt att folk säger att jag är så överbeskyddande.
Haha aa det är jag men det betyder inte att mina barn inte kommer lära sig rätt och fel för det finns flera sätt att vara överbeskyddande på!
Om det ens var det inlägget du syftade på hur som helt varför och på vilket sett är jag överbeskyddande?
Varför skulle jag inte vara det mina barn betyder allt för mig dom är det viktigaste på jorden för mig är det konstig att man känner så för sina barn.
Verkar lite som det men för mig är det inte fel och jag skäms inte för att säga det heller!

Och Nej jag tänker inte sluta läsa andras bloggar men DU kanske borde SLUTA läsa MIN om du nu stör dig så mycket på min!

Sen varför vara så feg och vara anonym för?
Vågar du inte stå för det du srkiver så skriv inget!
Visst jag klagar och det ursäktar jag lite för men det är min blogg och jag skrier om sånt jag tycker är viktigt.
Dessutom står jag för det jag tänker och tycker vilket jag visar genom att jag inte är anonym och jag är ingen liten feg skit som du!

Kommentarer
Postat av: Jannika

haha äsch! varför ens skriva till dig om den anonyma själv bara ska klaga! komiskt:P din blogg du skriver va du vill:P

2010-07-15 @ 09:27:47
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du gnäller hela tiden...På dig låter det som om du skulle va 40 år...Du låter trött på livet...Har du några vänner ens? Eller har du bara din man och dina barn? Du verkar jätte mobbad...Inte för att va elak men jag tror nog din man kommer gå till någon annan snart för du är helt besatt av honom och dina barn kommer försvinna från dig när dom blir äldre bara för att du är så jävla besatt av dom också...jag förstår att du älskar dina barn men en viss gräns måste fan du som mamma också ha...! Äsch du verkar helt skum

2010-07-15 @ 21:39:34
Postat av: bella

varför dessa påhopp??. alltså riktat till den som e anonym. varför läser du annas blogg om du stör dej så mkt o vänner har hon i massor . så lägg ner. skaffa dej ett eget liv istället för att lägga näsan i blöt hos andra!

2010-07-16 @ 10:13:03
URL: http://www.metrobloggen.se/2blir3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0