Goder morgon

Halloj, här sitter jag jätte trött resten av familjen kollar på Påven på tvn och min man försöker förklara för Antonio vem han är och vad han har på huvudet :D Antonio är ovanligt intresserad måste jag säga.
Isabel står en cm från tv så verkar också gilla Påven :D
Nu hör jag också att Antonio vill åka dit och titta på Påven :D skulle vara skit mäktigt att göra det så det är verkligen inte en dum ide.

Nu har jag bestämt mig för att 5 kg verkligen ska bort och i förrgår började min vikt nedgång, hur sk ajag då gå ner i vikt.
- Sluta äta godig och liknande
-sluta dricka läsk och saft
-träna Zumba minst 1 timme och dagen
- äta 3 äppelcidervinäger piller om dagen och äta 3 andra fett förbrännings piller till maten.
vet inte vad dom andra heter men det är typ hallon pullver och något mer i så dom är goda :P
- Dricka mycket vatten
-röra på sig
-inte äta onödigt med mat



Nog snackat nu ska vi ut och leka ha en toppen dag puss!

Kommentarer
Postat av: m - kungen i pungen

bara så du vet stavas "föralltid" ihop : )

2011-05-01 @ 18:51:28
URL: http://tiepnajjs.com
Postat av: T H I L D A . K

Följa varandra via bloglovin? :) Kram!

2011-05-02 @ 20:53:21
URL: http://thildaklasson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej!

Jag heter Madeleine och studerar just nu på högskola. Jag skriver för tillfället på en D-uppsats som kommer att handla om bloggares syn vad som är privat vs. offentligt samt. hur man bloggar och varför. Som underlag för uppsatsen kommer jag att genomföra en enkätstudie och undrar därför om du skulle kunna tänka dig att delta i denna.



Enkäten kommer att läggas ut på internet och du svarar anonymt. Den kommer gissningsvis ta mellan 5-15 minuter att fylla i. Jag vore tacksam om du kunde meddela i ett mail om du kan tänka dig att ställa upp. Även om du inte vill vara med skulle det underlätta om du ville meddela detta.



Vänliga hälsningar

Madeleine

2011-05-03 @ 13:09:30
Postat av: Maya

:D Haha ja vet! Kul va?



Imorgon sticker vi iväg på kryssning och om allt går bra tycker jag att vi ska fara iväg på en med T och Calle och så klart alla barnen! Det vore så kul!



Hoppas att praktiken går bra och att du trivs!

Kram!

2011-05-03 @ 22:30:54
URL: http://mayaindianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0