Då vet man vad man INTE ska jobba med!

Ja lltså nu är halva praktiken slut och lika så jag, nej men nu vet jag helt säker att jag inte passar att jobba med gamla, jag tycker helt enkelt för synd om dom och att städa och diska efter människor är inte vad jag vill hade jag velat det hade jag blivit städare eller diskare.
Nej mitt mål är helt klart att jobba med barn, neo, bb eller kanske akuten men barn helt klart.
Alla jag pratat med säger att det säker är mycket jobbigare och det tror jag säker men jag känner att det är ett viktigare "större" jobba, man hjälper barnen men även föräldrarna.

Jag vet ju själv hur det är att lämna sitt barn på neo och hur viktigt det är med bra personal, jag vet helt enkelt att det är något för mig :D och det känns jävligt bra även om det kan vara svårt att få sånna jobb men med mammas hjälp kanske det går, ni vet kontakter är ju alltid bra.

Åh jag längtar så till sommaren ska ni veta när vi får åka ner till skåne och sen till mammas land ska bli så skönt!
Sandstränder, glass, sol, kärlek, busungar, grilla ja ni vet allt det där så underbart!
Men jag har inte sommarlov förrens den 10 juni, innan dess ska jag läsa Psykologi A ska bli spännande på dagtid i skolan.

Nu: tv sen sova jobbar i morgon och på lördag eftersom att jag var ledig i går och var på loppi event :D
fick med med en stor goodiebag hem som barnen genast kastade sig över så nu finns det inte mycket kvar av den men kan fotalite i morgon och även två par skor barnen fick (nya igen)


God natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra Linder

Hej! ABsolut! :) kram

2011-05-13 @ 01:09:29
URL: http://sandralinder.blogg.se/
Postat av: Jannika mamma till Jillian

JIOOOO kolla mailrutan! altså här, i komentarsinlägget!! har skickat flera gånger nu:P

2011-05-13 @ 09:29:13
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0