Tror ni att han märker något?

Till er som vill fortsätta läsa så kommer jag självklart ha kvar den här bloggen, jag kommer bara skriva saker i den andra som jag känner inte passat in här pga olika människor som läser den här. :)


Jag vill gärna köpa dom här till Antonio men min man tycte dom var fula och för dyra :P
din sko var bättre tyckte han :P men jag köper jag dom här tror ja inte ens att han märker det hihi :D
Jag tycker dom är snygga och vill ha ett par själv men jag har redan ett par och Antonios stövlar som passade råkade jag smart nog sälja så nu är vi på jakt efter ett par nya, någon som har dom här till sina barn? dom ser kanske lite höga ut?
Eller vad finns det för andra bra märken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0