Nya tider!

Nu är våren snart här och vet ni vad det betyder? jo självklart att det kommer att vara väldigt tomt på bankkortet :P
Men en ny årstid kommer alltså nya kläder, skor osv

Stövlar - X 2
Regnkläder - 1 Antonio fick ju nyss nya från didriksons
Vårjackor - Po.P? Zara? X 2
Vårskor - Converse X 2, sen vanliga vårskor X 2
Vårmössor X 2
Tunna vantar X 2
Vårkläder X en massa :D

ja det finns nog mer som behövs men det här är det jag kommer på nu
dessutom kollar vi på vagn igen, min man vill inte ha en Bugaboo men jag ÄLSKAR ju dom så jag vill ha en sån men vi får se det finns lixom inget mitt emellan, vi vill ha en lätt smidig som man kan ha stå bräda på.Vi hittade en på lekia som var på kampanj men den går inte att ha ståbräda på sen jag är väldigt osäker.

Men Antonio fyller ju år snart så man kan ju slänga in lite av dom här sakerna på önskelistan kanske :P


Idag har vi haft Hjärt och ja ni vet räddning i skolan var skit roligt! :D
Nu ska jag plugga lite innan vi ska hämta mina bebisar på dagis.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Maya

Haha ja lite grann :D



Finns det så små converse? :) Gulligt!

2011-03-15 @ 22:25:30
URL: http://mayaindianen.blogg.se/
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmammam

Wooho shopping ;)

M hade Converse förra sommaren men verkade tycka att dem var obekväma så hon hade dem bara en gång, och sen har de stått i hallen. Såå synd för dem är så snygga!!

2011-03-16 @ 00:21:58
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0