Lite Shopping

Hehe ida var vi ju i Farsta vi skulle bara köpa ett par stövlar till Antonio :D
Det blev ett par Viking stövlar blåa jätte fina stl 25, sen ett par Everest rosa randiga till Isabel stl 21 :P
Sen två filmer Aristocats & 101 Dalmatiner och sen en Bu & Bä bok :)
Inte nog med det utan det blev även en BabyBjörn toa sitts till A som nu måste börja pott träna :)

Hittade ett par så jävla snygga E Hardy skor till Antonio!!! Alltså fattar ni va jag måste ha dom!
Ska köpa dom i morgon eller på fredag för då ska jag in till stan med Maya :)

Vi tog även och ät lite lunch innan vi hämtade två glada hostiga barn på dagis.
Antonio slämgde på sig dom nya stövlarna direkt :)
Sen fick han sitta på sin nya toa sitts men han var lite rädd ha sa att han inte ville sitta där för att han trodde att han skulle ramla i toan :D söt nöt!

Nu kollar jag på 112 Poliser på nätet :) Antonio passar inte att heta Antonio tycker jag :P En Antonio för mig är en latino med bruna ögon haha!
Jag ville ju bli polis när jag var liten men nu inser jag att jag aldrig skulle klara det :) jag skulle flippa ur om någon idiot sa något dumt :D Nej men jag är ung och komme rnog komma på vad jag verkligen vill jobba med :D
Dessutom gillar jag inte poliser :P

Nu blir det
Desperate housewives

Puss!!




Kommentarer
Postat av: Beata

Har just nu en tävling om ett presentkort på 200kr från www.babyfilt.info , en hellt unik filt med namn födelsedatum och vikt är en utan deras fina produkter.!



www.babyfilt.info gör underbara babyfiltar som dessutom är personliga!

Anledningar till att välja en filt från babyfilt.info:

-

• Du beställer en filt som tillverkats enbart för dig

• Det finns inte två likadana filtar i världen!

• Perfekt som julklapp, födelsedagspresent, doppresent eller till andra högtider

• Välj mellan rosa eller blå

• Mått på filten: 100 cm x 70cm

• Filten är allergitestad och miljövänlig

• Filten är tillverkad av ekologisk bomull.



Genom ett samarbete med www.babyfilt.info har jag nu fått chansen att

lotta ut ett presentkort på 200kr till någon lycklig själ bland mina läsare!!



Så deltar du i tävlingen:

1 lott: Du går in hos www.babyfilt.info

(www.babyplaid.info hvis du bor i Danmark og www.pledd.net hvis du bor i Norge).

och kikar på vilken filt du gillar bäst. Du skriver sen en kommentar till detta inlägg, i kommentaren ska du lämna kontaktuppgifter samt vilken färg du vill ha! Tala gärna om vem du ska ge filten till.



2 lotter: Kopiera tävlingsbild + kursiv text ovan och lägg in på din blogg. Bifoga fullständig URL i din kommentar, så får du automatiskt två lottchanser när jag drar en vinnare! (det behövs bara en kommentar!)



Har du ingen blogg? Maila då fyra vänner och skicka en kopia på mailet till mig (jag ska kunna se de andra mottagarna också!) så jag kan se att det gått rätt till. [email protected]

2011-03-25 @ 15:45:32
URL: http://www.babyfilt.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0