Jag har en ide!

Alltså det finns inget bättre än när ens barn lär sig att prata.
Antonios nya grej är att säga att han har en ide, men han säger det inte bara utan han har verkligen en annan ide då! :) Som igår vi skulle rita jag tog fram papper och pennor men han såg missnöjd ut så sken han upp och sa men mamma jag har en ide! så gick han till soffan och försökte ta fram någonting bakom soffan.

Där hittade han en vägg deko som man kan rita på, så den ville han att vi skulle sätta upp och att det var roligare att rita på den :D jag hade helt glömt bort att vi hade den.

Han är så söt och nu förtiden är han väldigt snäll mot Isabel :)
Dessutom fungerade min plan kanske lite för bra det där med att han skulle få ett klistermärke om han varit duktig och suttit på sin toastol.
Nu vet han ju att han får ett klistermärke så han vill typ sitta där hela tiden :P

PÅ tal om det vad har hänt med klistermärken lixom!? När jag var lite fanns det typ överallt nu sprang jag runt hela frasta för att tillsist hitta på panduro!

Nog snackat nu ska jag plugga och kolla på The lovely bones!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0