Hel dag

Jag är helt slut efter en hel dag i skolan, men som tur var så slutade vi redan vid 3 och mesta dels av dagen kollade vi på olika film klipp om kroppen så det var ju inte så jätte jobbigt i alla fall :)

På lunchen gick jag till ica och köpe en jätte god macka och så gick jag runt inne på ringen och kollade lite i butiker tills det var 10 min kavar tills vi började.

Nu lyssnas det på musik och ritas här hemma, har ritat en sak som vi ska sätta upp på toa och varje gång Antonio är duktig och har gått på toan så ska han få sätta upp ett klistermärke på bilden jag ritat.
Man kan ju hoppas att det funkar så bra som jag vill man han såg ju lagom glad ut när jag visade bilden haha :D

Juste någon som vet vad som hänt i Blåsut?
Det var fullt med polisbilar och så var ett ganska stort område avspärrat också.

Nu ska det lagas mat här hemma! Puss :)

Kommentarer
Postat av: Maya

OJ! Tack för att du såg det! :) Mailade tjejen så hon får ändra på det :)



Vi får ses snart igen! Kram

2011-03-28 @ 20:42:00
URL: http://mayaindianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0