Härligt

Måste säga att det är jävligt skönt att vara ledig i morgon, provet i dag gick ing vidare ska göra om halv aprover på måndag tre frågor om lunginflammation? KOL och någonting mer :P minnet är inte på topp längre kanske börjar bli gammal!
Zara har öppnat son online shop och jag vågar inte gå in där :D alla pengarna skulle försvinna på ett klick!

Livet känns surt just nu måste jag säga jobbigt med dagis och den där jävla vagnen!
En polisanmälan är gjord men jag tror inte att vagnen får på försäkringen tyvärr, jävligt surt!

Imorgon blir det en tur till farsta sen städa och ta hand om mina sjuklingar, precis som när Antonio börjat på dagis så blir Bel sjuk hela tiden hon var frisk i 5 dagar nu har hon nästan 40 graders feber och jätte förkyld.
Och min man är sjuk så A får nog gå på dagis så han får träffa lite kompisar men det blir nog en kort dag bara så jag hinner städa.

Nu ska jag kolla klart på Wife swap, ni måste kolla på det det finns så jävla sjuka föräldrar alltså!

Puss puss puss!!!

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

haha okej:P vi har ju "många" tatueringar så det känes rätt liksom.. vi är lite tatueringsfreak:P

2011-03-04 @ 07:59:29
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: K

Heej!:D

Nu kan du anmäla dig till dagens blogg :D vinnaren utses i kväll!! Hoppas du vill va med:) Klicka på länken:

http://writtenbyk.blogg.se/2011/march/030311-vinnare-ar.html#comment

2011-03-04 @ 11:57:21
URL: http://writtenbyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0