Hallojs på er!

Jag gillar inte skolan alls längre, finns mså många jävla falska människor och folk som snackar skit och så och jag är så jävla trött på det sånt höll man lixom på med i grundskolan! Eller har jag fel!? ska 30+ hålla på så eller typ 20+ are nej men allvarligt det är helt sjukt!

Jag ska snacka med skolan och se om jag kan börja på distans för så illa är det verkligen får ångest jag bara går in i klass rummet.
Dessutom tycker jag att man slösar så jävla mycket tid i skolan man upprepar allt om och om igen och jag fattar lixom första gången så det blir bara jobbigt!
Man lär sig ju mer om man är hemma och pluggar dessutom letar jag jobb för fullt så att plugga och jobba heltid skulle jag verkligen vilja.
Herre gud man måste göra det mesta av livet jag vill inte säga till mina barn när dom blir större

"när ni var tvungna att gå på dagis 6 timmar om dagen 5 dagar i veckan så slösade jag bort min tid på att sova bort dagarna o sitta hemma o inte göra någon plugga några halvdagar i veckan"

Det känns lixom inte rätt mot barnen alls eftersom att jag igentligen inte vill ha dom på dagis.

Imorgon ska en massa saker fixas, vi ska på jobb grejs o fixa massa cv:n o en bild på vagnen och skriva utt ett kvitto från Babyshop så det blir en del att göra hoppas vi hinner.

Nu ska jag plugga, Puss!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det någon speciell du syftar på eller?!

2011-03-10 @ 20:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0