Glad dag :D

Konstigt och sjukt att man kan må bättre av pengar men så är det :P fick pengar på försäkringen för vagnen :D
fick precis lika mycket tillbaka som jag laggt ut på vagnen så det känns jätte bra!
Men vi måste ta oss en riktig funderare på vilken vagn vi nu ska ha, att man ska kunna ha en stå bärda på den är ett måste.
Förslag?

Barnen är på dagis och jag och min man ska snart bege oss till farsta och kolla runt till och köpa stövlar till lill killen.
Sen i kväll ska jag sätta mig och göra den första uppgiften på kursen måste säga att jag tycker det verkar lite slött precis det jag inte ville att det skulle vara! Men nu kanske jag äntligen kan klämma in engelska a eller b eller vad det nu är man måste ha :P ska ju läsa upp gymnasie betygen eftersom att det är många jobb där man måste ha det.

Nej nu måste jag gå ha en bra dag! puss!

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

pengar gör en lycklig, men det är bara fejk..

2011-03-23 @ 12:24:32
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Ja jag har en brio sing! kan inte tänka mig att man kan ha det.. eller altså.. förstår inte vart man skulle kunna haka fast ståbrädan någonstans... men jag har en "gammal" brio sing.. finns en nyare "bättre" modell nu!

2011-03-23 @ 13:46:59
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0