Lala lalala lala laaaaa

Hej hej äntligen hemma :D
Har träffat Tova och Elliot var trevligt men lilla Bel ville mest sitta i mitt knä :P
Hon spydde också i en bok så det fick som slänga men tjejen som jobbade där bara skrattade när jag berättade vad som hänt haha!

Gick en tur på stan och kollade på Zara skulle jag aldrig gjort, handlade en hel del saker.
Bara dom två jackorna till barnen gick på över 600kr men resten köpte jag på mina presentkort, hittade några saker jag ville ha men det var ju skit dyrt ett par skor på rean som kostade 600 och några andra dyra saker men det fanns ju inte mycket i stl xs, synd men får gå dit någon dag det inte är rea och jag kanske är själv så man kan prova ifred, blev lite saker på H&M också.

Roligt att mockasiner kan vara så olika dyrt först köte jag två par till barnen på Po.P det blev ju 300 men sen hittade jag några på H&M för 80 kr styck så jag bytte, dom har ju redan ett par var från Po.P så jag tänkte att dom kunde ha dom från H&M på dagis :P

Inte nog med det :D Jag åkte på böter på 1200kr för att jag åkte på min mans kort som är ett reducerade busskort.
Fan jag är så dum och sa att jag var 21 men hade jag sagt 20 så hade jag inte fått någon böter :P men sånt händer, betalade den direkt när jag kom hem så nu är det glömmt. :D
----------------------------------------------------------------------------------------------

Kan ju säga att det här med att plugg känns ju sådär både med tanke på Bel och pengar jag kommer få dubbelt s mycket pengar varje måndag och med tanke på at vi bor så billigt så kommer det bli svårt att inte slösa.
Men jag hoppas att jag inte har tid att shoppa :P

Alltså man slösar ju fan alltid pengar tycker jag
Imorgon Onsdag ska jag träffa Jannika så då kanske jag hittar något mer
fredag ska jag på skansen med Maya och barnen så det kostar ju också men vi har ju årskort så så dyrt blir det inte :P tydligen får man hela 5 kr rabatt på skansen akvariet hahaha!!! så jävla snålt 5kr


Nog snackat!
Hehe nu nu ska vi kolla på Micke o Molle och den där indian flickan som alla tycker jag liknar :P (pocahontas)
Köpte dom två filmerna i dag också :P

Fan va dålig jag är som inte klarar av att gå på stan utan att köpa en massa saker!
Kan inte någon typ ge mig en elstöt varje gång jag tar fram mitt bankkort?

Kommentarer
Postat av: sanny

söt blogg :) kommentera gärna :]

2011-01-04 @ 20:17:11
URL: http://godiisburkren.blogg.se/
Postat av: Maya

Hej!

Kan vi ta skanse på torsdag istället?? Det skulle passa oss mycket bättre!

Kram

2011-01-04 @ 20:57:58
URL: http://mayaindianen.blogg.se/
Postat av: Maya

Vad bra, tänkte eftersom att dagis ändå är stängt den dagen så kan vi lika gärna passa på då :)

Vilken tid ska vi ses??

2011-01-04 @ 21:45:08
URL: http://mayaindianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0