Plus & Minus

Dagen började med att jag la frm kläder till Antonio som han skulle ha på dagis sen gav jag mig iväg till skolan.
Kom 15 min tidigt men det gjorde inget satt och väntade och såg hur folk ramlade in.

Det var sådr måste jag säga mer - än +.

på  - sidan
att barn inriktningen inte finns
att man måste ha kortärmat när man jobbar inom sjukvården
det är alla dagar i veckan man ska vara i skolan

+ sidan
det kommer nog bli jätte intressant med den här utbildningen.


Slutade 2 så jag hämtade Antonio vid kvart i 3 och han var super glad över att få gå på dagis igen :)
men när jag såg A sitta där och äta så såg jag direkt att han inte :P hade dom kläderna jag hade valt ut till honom.
Min man tyckte att man inte behöver ha så fina kläder på dagis haha!
min lilla skatt har fått sina dagis tider och precis som jag inte ville kommer det bara var 3 dagar :(

Bilder blir tyvärr inte idag, har inte hunnit ta några och jag och A ska snart sova
Hoppas ni har haft en bra dag puss!

Kommentarer
Postat av: Maya

Hej!

Vad bra att utbildningen låter intressant :) Då blir den säkert det!



Varför ska lillan bara gå 3 dagar på dagis??

2011-01-10 @ 23:35:51
URL: http://mayaindianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0