:P

Jaha nu är det bara några timmar kvar tills jag ska sova hade tänkt att sova när Antonio ska nattas ska upp 7 i morgon och skolan börjar 9 och håller på till halv 4!!!
Får se hur det blir med uppdaterigen framöver med tid och lusten alltså.
Antonio och jag har haft mys dag han satt i mitt knä och kollade på tv och höll på att somna sen kröp vi ner i sängen och kollade på spansk barnmusik.
Mina små älsklingar fan va jag kommer sakna dom på dagarna alltså.

Igår kväll blev min skiss klar av tatuerigen haha typ precis som Antonios men i alla fall inte, ganska nöjd men den blir nog bättre när han gjort om den.
Hoppas jag får den billigare den här gången också :P

Nu ska jag klä på A för han ska ut och handla med sin papi
Puss kanske hinner med mer uppdatering i kväll puss!!!!!

Kommentarer
Postat av: Vickan - allt i rosa

Vad fina barn du har :)

har en tävling på min blogg med ett pris som nog din Isabel skulle uppskatta.. det är ett gossedjur vitt och rosa från Frogs & Dogs :)

2011-01-09 @ 22:38:23
URL: http://www.alltirosa.se
Postat av: amelie

hur är läget idag då?:)

2011-01-10 @ 15:24:00
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0