Min sjuka prins

Uch inatt fick Antonio värsta kräks sjukan, han spydde typ hela tiden från 10 till 1 och fy fan vad jobbigt det var.
Min lilla älskling sitter där och säger - mamma jag vill inte kräkas! Mamma jag vill inte!!
Fatta va värdelös man känner isg då, man kan inte gör någonting eller ja jag kramade honom och sa att han var jätte duktig.
Men det värsta var nog när han kräktes ner sina två favorit böcker :(
Så i dag köpte jag två nya "vem" böcker till honom och en passade ju perfekt en liten nalle spydde i boken så det var ju jätte bra :P

Mamma och jag var på gröna villan och lämnade lite kläder så nu hoppas jag att dom blir sålda men hon valde ju typ 10 saker av 50 så vi blev ju nästan inte av med något.

Men är det någon som vill ha bebis kläder så säg till för jag orkar inte ha dom här hemma och att lägga ut dom på blocket är ju ingen idee :)

Nu ska jag snart börja plugga blev ju inget med det igår
Puss!

Min lill aprins från 2008. älsklar bilden :D

Super fina :) från Isabel's dop Juni 2010

När vi var på en mamma träff :)

Bel på Dop fikat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0