Lite uppdatering

Hej hej ursäkta min dåliga uppdatering men jag har helt enkelt inte ork, tid eller lust att blogga.

Igår var jag och A hos mamma en sväng och fick lite mat :P
sen åkte jag och träffade bästaste Affi var super trevligt har inte träffat henne själv seN innan jag blev mamma.
Hämtade min fotobok också jätte fin var det dock tyckte jag att det var lite dålig kvalite på vissa bilder men sånt är livet haha.

Idag åkte vi in till stan för att prata med tatueraren min man väntar bara på ett samtal så ska han fixa sin men jag vet inte vad jag ska göra, ville ju göra en skyddsängel men folk kommer misstolka den så det var ingen bra ide är så jävla svårt, vill ju ha en som är lite lik Antonios men jag vet inte.
Min man tyckte jag kunde göra en Quetzal men hennes namn men jag vet inte :( känns som att det blir lite orättvist om hon får en stor och Antonio bara en liten men jag vill ju ha en Quezal så man kanske ska göra två i en smäll?

Torsdagens outfit
Antonio
Tröjor från Zara Boy
Byxor från Åhlens
Strumpor från Cubus


Isabel
Vit body från Cubus
Rosa tröja från Zara baby
Röd kjol från Zara baby
Vita strumpbyxor från H&M


Nu ska Antonio nattas så kanske jag hinner med mer bloggande sen puss!

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

naaw vad gulligt, de ser ut som att han leker modell på första bilden :D

2011-01-09 @ 00:28:47
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: ghufran

Hejsan !

- Delta gärna i min blogg-tävling. Du förlorar inget på det, men du vinner på det. Vinner du så kommer jag länka dig i stort sätt i 1 vecka & Och jag kommer även skriva lite då & då om dig.. Skriv bara '' jag är med '' så vet jag det. Skulle vara roligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0