Hur tänker man?

Alltså ibland undrar man verkligen vad det är med folk.
Ni som läser henne sblogg vet vad jag menar den 15 åriga tjejen som kanske är gravid igen.
Spelar ingen roll om hon är det eller inte men själva grejen att man 5 veckor efter fött ett barn bli gravid igen.
Att man skriver att man inte visste och att hon nu lärt sig en läxa..
Kalla mig vad ni vill nu men jag tycker det är otroligt oansvarigt och omoget att lära sig en läxa när man kanske är gravid för andra gången.

Fy nej sånt här blir jag verkligen förbannad på men visst jag har inte med det att göra men man tycker ju att människan borta ta och tänka efter lite innan!

Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hejhej!

Jag håller med dig, jag har läst hennes blogg någon gång då och då, men jag förstår inte hur en 15 åring kan välja att behålla ett barn. Visst de kanske är jätte roligt och jätte mysigt! När jag var i den åldern så skulle jag också kunna tänka mej att ha ett barn, men inte på heltid!

Nu är jag 19 och är glad för att jag inte har barn. Har en hel del kompisar som har barn och är gravida, jag kan ungefär göra vad jag vill. Jag kan leva livet och jag kan göra de jag inte kan göra om jag haft barn. Förstår inte hur vissa tänker.

Btw Hur gamal var du när du fick barn och vad var det som fick dig att behålla, var det planerat eller en överaskning?? =)

Bra blogg =)

2011-01-05 @ 00:04:02
URL: http://grebecka.blogg.se/
Postat av: Jannika mamma till Jillian

altså, om jag var hennes mamma skulle jag helt allvarligt hålla henne inlåst tills hon blev 18. Hon skulle fan itne få sova i samma säng som den där killen iaf!! HUR PUCKO FÅR MAN VA! klart det händer igen??



ps. Tack för idag! supermysigt! Lägger upp en bild på isabel, vill du ha den på mail så kan du ge mig mailadressen annars kan du para printscreena!:D

2011-01-05 @ 17:52:04
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Jag håller helt och hållet med dig! Jag tycker det är ruggigt oansvarigt av henne att behålla andra barnet nu när hon precis fött. Sen är det väldigt oansvarigt av pojkvännen också att inte skydda sig för det ligger ju även hos honom.. Sen att hennes mamma inte säger ifrån!



Aja hoppas att allt är bra med er iaf :)

2011-01-06 @ 18:12:34
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Evelina-Mamma till Leia♥





Håller helt med dig! Fattar inte hur hon tänker ja menar det bästa för henne & kelly är ju om hon gör abort! Sen fattar jag inte , hennes mamma vad säger hon om detta? Helt galet! Fin blogg du har btw =)

2011-01-07 @ 00:13:01
URL: http://eveliiiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0