:)


Fick en award an Jannika för någon vecka sen :)



Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
Fanns bara tre "rader" men det står
"Om du vill kan du skaffa en ballong" "rita dit ögon, näsa mun" "tada så har du en ansiktsk ballon"
haha!!!! det är en bok om hur man teknar manga :P

Vad var det senaste du såg på TV?
oj musse och dom tre musketörerna? hur nu det stavas

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
lyssnar på The tought alliance :D neo violence

När var du senast utomhus, och vad gjorde du då?
jag åkte bil med mamma till älvsjö och sålde bebis kläder

Vad har du på dig?
Haha!!! Mjukis byxor och ett hehe Hello Kitty linne :D :D :D dessutom har jag Hello kitty tofflor
Hade någon varit här hade jag inte ens låtit kläderna ligga framme :D

Vilken var den senaste filmen du såg?
Musse och dom tre musketörerna :P

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Nej eller nja jag vill flytta till typ Guatemala eller Colombia :P men jag skulle aldrig kunna flytta så längt från min mamma och syster :)

Kommentarer
Postat av: Maya

Haha ja det är lite annorlunda! :) Tycker egentligen inte om det men varför inte variera sig lite hehe..

2011-01-29 @ 21:56:21
URL: http://mayaindianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0