Vill bli frisk!

Nu sitter jag här igen, det är tyst och tråkigt hemma och jag vet verkligen inte vad jag ska göra.
Orkar inte kolla på tv eftersom att man måste flytta runt skiten för att det olika mottagning på alla kanalerna sjukt så ska det väl inte behöva vara!?

Finns inget roligt att göra på datorn och städa har jag lixom inte riktigt lust att göra just nu.
Jag vill blir frisk! Imorgon kanske jag förljer med min man till globen och slösar lite pengar blir ingen skola och inget prov i morgon då jag fortfarand är sjuk.

Ska förbi banken och f&s också och fixa några saker för så fort jag är frisk ska jag börja träna.
Vågar inte ens ställa mig på vågen nu gissar på att den står på 53 eller mer inte bra.

Min älskade lilla prins gjorde illa sig i dag och började blöda näsblog första gången tror jag och alla mammor som säger att alla små barn rammlar och slår sig det är bara skit snack!
Antonio kanske gjort illa sig tre gånger på tre år dom två senaste gångerna har varit nu när han varit äldre och Isabel har aldrig gjort sig illa allt handlar om hur rädd man är om sina barn för jag anser inte att man ska låta barn göra sig illa bara för att dom ska lära sig.
Skulle du förlåta dig själv om ditt barn gjorde sig allvarligt illa bara för att du tror att ungen ska lära sig?
Det är bättre att vara försiktig!

Det här ska jag äta nu! God natt
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0