Lekdag

halloj på er :) vi har haft en jätte toppen dag! :D
Vi började med en jätte lunch, ägg, bacon, kötbullar, macaroner och svampmackor sen vid kvart i 11 gick vi hemifrån och åkte till Andys lekland :) Antonio älskade det och lekte i bollhavet jätte länge.
Han skrek av lycka när vi åkte rutchkanorna :) vi var där i två och en halv timme Antonio blev skit ledsen när vi skulle åka men med en glass blev det bättre :) men vi var tvugna att åka hem för svärmor skulle komma och äta med oss.
Vi gick en sväng förbi guldfynd och hittade några saker :) jag fick ju ett par guld örhängen av min man men kände inte att dom riktigt var min stil men jag hittade inga andra snygga där så jag köpte ett berlockarmband istället.
Jag skull eju vilja ha Thomas sabo berlocker men det kan man ju köpa och hänga på där också? om dom passar. men det blev fyra från guldfynd en ängel, ett kors, en vinge och en svala jätte fint är det :D

Den vita grejen bakom är lite smutsig för Bel tuggade på den :P vad tycks?
Förklaring till två av berlockerna
Korset för att jag tror på Gud och tycker det är en viktig symbol att bära
Vingen jag älskar vingar det är något magiskt över dom :) Antonios tatuering har vingar och självklart ska Bel's också ha det. Vingar är så vackra!


Middagen var lyckad, skönt att få slippa laga mat, sen somnade jag när jag nattade Bel så jag sov till halv 9.
Imorgon börjar jag kvart i 9 så jag hinner ducha och fixa ungarna innan och självklart städa.

Hahah! jag kollade på Wife swap och jag beundrade hur dom en del mammor klarar allt så nu jävlar ska jag börja städa varje dag och bli en riktigt jävla hemma fru även om jag inte är hemma :D haha så här om dagen shoppade vi städ grejer och jag kan ju säga att innan hade jag bara köpt typ tvätt medel hahah! Men nu ska det vara rent och fint här hemma hela tiden!

Min man tror inte att jag klarar det men jag har tills nästa söndag att visa att jag visst kan klara det :D

Juste var inne på Kappahl men fan va lite kläder dom har alltså sjukt!
men jag hittade den här till Bel i alla fall. den är lite cola färgad och det är ingen klänning som det kanske ser ut att vara :P


Kommentarer
Postat av: :)

Heej,

Allt bra?

Kom förbi våran hemsida och se vad vi har ;)



Allt är jätte billigt så passa på och köp ;)

http://tshirtkung.weebly.com/

2011-02-07 @ 11:05:47
URL: http://tshirtkung.weebly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0