Träning!

Jag känner att jag måste börja träna igen, jag mår skit dåligt av att inte göra det man sammtidigt kan det bli så fel om jag börjar igen men jag har tänkt att rova i alla fall.
Lägger man ihop tiderna i skolan så går jag tre "hela" dagar i veckan så det blir ju en hel del tid över och nu när båda barnen går på dagis passar det ju jätte bra, då kan jag nästan träna varje dag beroende på lite vad min man gör så klart men  frågan är om jag ska välja Sats eller Friskis och svettis vad tror ni? Det skilljer typ 20kr i månaden om jag fattat det rätt när man har studentrabatt på Sats.

Men ska fundera på det kanske ska ta det som ligger närmast så det blir enkelt ja ja tåls att tänka på

Puss!!!

Kommentarer
Postat av: ♥ KHANGKHENG´S

Hejsan! Jag är med i en tävling där man kan vinna en Webcam eller en rosa dildo, och självklart vill jag vinna dildon.. Så jag undrar ifall du skulle vilja vara snäll att rösta på mig här: http://kmill.blogg.se/2011/february/vinnarna-av-tavlingen.html?_tmp=70e50128f8de024c2d2f1d894cbe2eef54e1fb6f , skulle vara jätte snällt.

Och jag ber så mycket om ursäkt ifall du inte vill ha såna här kommentarer.

Kram ! <3

2011-02-09 @ 23:19:02
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0