Så jävla typiskt!!! och en fråga till er!

Alltså det bli alltis då här!!!
Dom senaste födelsedagarn har jag varit sjuk alltså på min på barnen och min mans och mammas och nu så klart har jag blivit sjuk igen är förkyld som fan!
Och i går var det ju våran 3 bröllopsdag så på fredag hade vi bestämt att vi skulle ut utan barnen.
Men va fan lixom vi är aldrig ute utan dom och nu går jag och blir sjuk!!! Jävla irriterande!

Dessutom så har vi hel dag i morgon och tydligen ett stort prov nästa fedag så jag få plugga skiten ur mig om det här ska funka..eftersom att jag inte kommer kunna gå i morgon..

Juste Antonio var med mig i skolan i dag och haha han tyckte det var jätte tråkigt och direkt när vi kom in i rummet så ville han gå hem :D men han klarade sig från halv 9 till kvart i 11 så det var ju bra vi gick bara typ en halv timme förtidigt, sen gik vi till BR där jag försökte få honom att köpa något :P och till slut hittade han leksaks hamburgare som vi köpte :D

Jag har faktiskt en fråga till er som läser bloggen, Antonio har blivit väldigt "vuxen" eller jag vet inte vad man ska säga men jag gillar det inte.
tex
Han hjälper till att städa och duka för att han säger att man "måste" det
han säger till Isabel när hon gör fel, alltså precis som vi
han frågar hela tiden hur jag och hans pappa mår och "vad är det mamma"

varför jag tycker att det här är jobbigt är för att han är inte ens 3 år och han ska inte behöva känna att han ska fråga eller säga till eller ens hjälpa till hemma.
Jag vet inte varför han har blivit så men jag känner lixom att han växer upp för snabbt för han ska inte behöva vara så.

Vet någon varför han håller på så här?
det är helt nytt för oss

Kommentarer
Postat av: Barnshopping.se

Barnshopping.se är en helt ny unik mötesplats för alla som gillar barnshopping. Här publicerar vi löpande färska nyheter på barnmarknaden, håller i spännande tävlingar, listar bra barnbutiker och låter våra läsare utbyta sina bästa barnshoppingtips.



Besök oss du också!

2011-02-17 @ 09:59:32
URL: http://barnshopping.se
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Altså, när jag har jobbat med barn på förskola är det väldigt vanligt att vissa barn är lite "vuxnare" Jag själv brukar tycka att barnen iaf itne ska ta en vuxen roll i att säga till andra barn, det är itne deras plats. Men han kanske borde få andra områden att ta ansvar i om han nu anser att han är så stor... kanske att han plockar undan tallriken....

2011-02-18 @ 08:13:11
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Vilma

följa varandra via bloglovin'? ;)

2011-02-18 @ 16:08:21
URL: http://vilmas.blogg.se/
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmammam

Mercedes är likadan, speciellt på förskolan så har hon hjälpt till att natta de mindre barnen, plockat undan efter alla osv. Jag tyckte att det var rätt jobbigt då jag inte ville att hon skulle känna att det var hennes ansvar men hon gillade det och gör det inte lika mycket längre. kanske att antionio också har någon sån "period" och att det går över.

2011-02-18 @ 16:10:56
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0