Planer

Jag har lite nya planer nu :) Skulle vara jätte roligt om det gick :D
Jag är fortfarande sjuk, men mår bättre nu så på onsdag kanske det bli skola.
Hämtade mina små idag på dagis för första gången själv och jisses vad dom är söta mot varandra :D
Antonio vägrade klä på sig han ville absolut hjälpa Bel med overallen och vantarna :D
så jäkla gulligt!
Men det var jätte konstigt att hämta båda, det känns inte riktigt bra men jag har inte så mycket val tyvärr och nästa månad så ska vi låta dom gå från 8 till 4! :( så jag kan lämna och hämta men vi får se.
Den här månaden betalar jag 168kr!!! för båda :D

nu ska jag hitta på något roligt vet inte vad men det får vi se :)
juste storhandlade med mamma idag 1980kr jag tyckte det var dyrt men mamma hade rätt det var billigt.
Mat för 2 veckor och hade vi handlat som vanligt hade det varit mat för 4dagar som mest! :P

God natt!!


Kommentarer
Postat av: emma

hejsan! skulle vara snällt om du ville kolla på min blogg & ge lite kritik :)

2011-02-22 @ 19:52:53
URL: http://emmahbark.blogg.se/
Postat av: Maya

Det är han som har gjort filmens dotter, hon har även varit med en i film :)



Själv skulle jag aldrig lära min tvåring detta men jag tyckte det var ett roligt klipp! Hon är så söt!

2011-02-23 @ 09:32:14
URL: http://mayaindianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0