Innan jag börjar plugga

tänkte jag slänga in ett litet inlägg här, men det blir nog en vila emellan också är helt snurrig i huvudet.
Tänkte på att snart är det ju min bröllops dag :D gissa hur många år :D och i år blir det att gå ut utan barnen får se vad vi hittar på.
I alla fall så kom jag att tänka på att vi har ju faktiskt varit tillsammans över 4 år nu helt sjukt 4 år eller okej det ser ju jätte lite ut när man skriver det här men vi har ju en son på snart 3! och en dotter på 1 och har varit gifta i .... år så vi har ju hunnit med en del :D

När man var liten kändes en månad som en evighet och man längtade tills sommaren och tyckte att den var sååå lång men nu är man vuxen och tiden bara flyger förbi, men hinner ju inte med något alls nästan.
Jag är väldigt glad att jag inte har jobbar och att jag inte har behövt att jobba en dag i mitt liv för att få pengar haha men allvalrigt hur klara man av att vara borta hela dagar från sina barn och bara se dom en stund på kvällen?


Nu är det redan feberuari alltså bara 15 dagar kvar tills bröllopsdagen (kollar i ringen för säkert datum) haha ingen fara det gör min man också :D

Antonio är verkligen super glad att Bel ska börja på hans avdelning :D och så har har berättat ett antal gånger för alla på dagis att jag har varit hemma och haft ont i magen och kräkts :D haha han är så söt dom sa att han lät så bekymrad när han sa det, min lilla prins!

Åh jag måste ju bara berätta jag hade kokat ägg och Antonio hatar ägg men nu ville han smaka och så gillade han det och gick runt och åt tills jag hörde honom spotta och gnälla :D haha då hade han komit till ägg gulan :D å han tyckte det var så äckligt så nu är ägg blää igen :D


Antonio har två likadana tröjor som sin papi och det är hans absoluta favoriter dom är så jävla söta när dom har likadana tröjor :D
Barcelona tröjan är alltså en av dom.
Bel i pepparkaks pyamas :) håret vet jag inte vad vi ska göra av vi sätter upp i toffs men det åker ju ner i alla fall :) fast jag är glad att ungen har långt hår för det är ju så fint :D

Nu måste jag dricka lite vatten

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

HAHa den 3/7 så kanske hinner ändå;) klart det blir bilder! å hela planeringsresan såklart;)

2011-02-02 @ 08:19:57
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Ntherése

Nya foton på bloggen! kommentera vad du tycker!:')

2011-02-02 @ 14:27:41
URL: http://detjagbrinnerfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0