Hej!

Mamma ringer vid halv 12 och säger att hon är på väg och att vi ska gå ut jag vaknar vid halv 1 och det är tyst i hela lägenheten :) mamma + barn och man är borta ute på promenad antar jag :) skönt att barnen är ute i friska luften.
Själv ligger man här som en val och är fortfarande sjuk, igen skola i morgon antar jag.
Så jag måste verkligen plugga plugga plugga hemma!
Barnen ska till dagis i alla fall :)
Kollar runt på andras bloggar och får lite ideer, jag har redan bestämt att barnen ska få ett par converskor var.
Men jackor vet jag inte riktigt än, barnen har jackor men kanske inte direkt vår jackor så vi får se vad det blir :)

Jag längar verkligen tills snön försvinner :) och det blir varmare!

Juste min lilla Bel vägrar fortfarande att gå :D kryper gör hon och går (springer) på knäna :D haha
och nu när hon står står hon faktiskt helt på fötterna :D det är ju bra.
Hon är super duktig på att härmas som att säga god natt, jag älskar dig och när man räknar.
Hon kan inte längre somna själv så nu får vi natta varsin unge :) längtar tills dom kan sova i samma rum!
Bel försöker äta med sked hon älskar att busa med Antonio.
Hon pussas och kramas men hon är inte så mycket för att sitta och mysa.
Bel älskar att leka med duplo :) hahahah! och hon är jätte duktig när man ska torka bort snor under näsan :D

Nej nu ska jag ta och äta lite ha en bra dag!!!
Puss

Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

Fin blogg du har :)

2011-02-21 @ 15:40:52
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0