Gravid eller mamma?

Är du gravid eller/ och har barn 1 februari 2009 eller senare?

Buzzador söker nya medlemmar och så här skriver dom.

"Inför 2011 är det massor av spännande företag som knackar på dörren och vill göra kampanjer med Buzzador, och småbarns- och bebisföräldrar är som så ofta hett eftertraktade målgrupper. Därför behöver vi bli fler!"


Jag tycker det är jätte roligt att får vara med där och testa olika saker hittilsa har jag testat Blöjor Pampers Active Fit
och Drikki vete& persika och nu väntar jag på mitt tredje paket som är Santa Maria Fish Taco Spice Mix.

Man får hem ett paket med dom här sakerna lite till sig själv och resten ska man då buzza ut, som med blöjorna tog jag med på mamma träffar och lika så Drikki.
Man delar ut det till personer man tycker passar och sen kanske frågar dom vad dom tycker.

Det är väldigt enkelt och väldigt roligt! så är du inte medlem tycker jag absolut att du ska testa.
Vill du bli medlem så klicka på länken här under.
Du har ingenting att förlora :)

http://www.buzzador.com/index.php/sv/?refstr=AnnaRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0