God dagens

Klockan är bara halv 11 men jag är redan skit trött.
Vi båda lämnade barnen på dagis i dag, skit jobbigt Isabel blev jätte ledsen och det dumma är att dom är ute på morgonen hon hatar att sitta i snön och det känns så onödigt att hon ska behöva sitta i vagnen på dagis men jag hoppas att det går bra i alla fall. Antonio fick användning för sina nya galonisar eller hur det stavas :)
Är ju samma färg och märke som overallen så han blev så klart super söt! :D
Den rosa Bel fick var sönder så den skickade jag tillbaka och så klart hade inte dom flera i samma färg så jag väntar nog ett tag men att köpa till henne, hon har Antonios "gammla" all väder byxor från polarn och pyret.

När ni kom hem passade jag på att städa nu är köket ganska fint och ungen väntar på att bli städad den med :) man skulle vänta 15min efter man haft medlet där i så nu är det nog klart :)

Jag har bestämt att jag inte ska lägga upp bilder på barnen mer inte på bloggen i alla fall eftersom att bilderna faktist finns kvar på nätet i alla fall och det känns ju så där. :) men andra bilder kommer så klart :D
Dessutom vet ju många av er redan att jag har världens sötaste barn :P


Dagens outfit :)
Det var nog en klänning trots allt hehe om inte så var det en väldigt lång tröja väldigt söt var den på Bel men kanske lite "stor" i halsen så ett linne eller något sånt under skulle hon nog ha haft.

Nu ska jag städa lite mer :) sen åker jag till skolan om en timme ha en bra dag puss!!

Kommentarer
Postat av: Anna

SV: Tack :)

2011-02-08 @ 10:50:14
URL: http://www.annasrum.se
Postat av: Maya

Stackars lilla Bel! :( Nu är det ju mest slask också.. klart hon inte vill sitta i snön och bli alldels blöt! Kan inte någon gå in med henne?

Längtar tills på fredag! :) Hoppas att alla håller sig friska! Kram

2011-02-08 @ 11:16:55
URL: http://mayaindianen.blogg.se/
Postat av: sanna och wilma

Hej, lust att göra ett bloglovinbyte med oss ? :-)

förlåt ifall du inte gillar när folk frågar!

varma kramar sanna och wilma

2011-02-08 @ 15:37:15
URL: http://tobelieve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0