Film!

God kväll :)
Har precis pluggat lite, inget jobbigt direkt skulle bara kolla på Do's hemsida och skriva lite om dom så nu är nästan uppgiften klar, skönt nu har jag observationen kvar att göra blev aldrig av i dag var för trött.
Men i morgon på dag när barnen är på dagis ska jag göra det sissta så jag får mitt MVG på examinationen sen sista frågan på det här DO saken och till sist min observation, tror det får bli i lekparken så Antonio leka ett tag.

Jag och min lilla prins ska i morgon efter dagis gå och hämta Lima på dagis och hon ska sova här :D så som vi alla har längtat efter henne.
Tycker det är jätte jobbigt att vi inte kan ha henne så ofta men hon klarar inte det hon blir så stressad av barnen och jag blir arg när hon morrar åt dom, så det blir ju jätte jbbogt eftersom att varken Antonio, Bel eller Lima fattar riktigt varför den andra inte gör som man vill.

Nu ska jag kolla på film med min man och försöka äta lite chips med dipp
om inte det finkar har jag idag ätit.
Två barnmats burkar frikadeller
och en rostad macka med björnbärs sylt.




Sov gott, Puss!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Så söt liten vovve

2011-02-13 @ 09:51:34
URL: http://cooldime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0