Dagis time

Barnen är på dagis, Bels första dag i går utan att jag visste om det, men dom hade bara varit där en timme men i dag blir det längre :)

Mina små  i morse :) lika?

Dagens outfit

Isabel Antonio
Grå tröja - Zara Baby                                    Grå tröja - Zara Boy
Rosa pike - H&M                                          Blå tröja - Zara Boy
Jeans legging - Kappahal                                       Jeans - Åhlens

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Juste jag fick Mvg på min andra examination :D trodde verkligen inte den var bättre än g men tydligen var den det :D glömde bara en sak så när jag fixat et blir det Mvg :) vågar inte tro att jag får det i slut betyg men jag bode i alla fall på Vg :)

Idag ska jag sitta och observera heter det så?
ja i alla fall tänkte jag dra till biblioteket och sitta där, känns lite sådär haha stakars människor men annars är ju centralen en annan plats men vet inte riktigt om jag orkar åka så längt mår inte riktigt bra än.

Igår kunde jag i alla fall äta helt okej, fick i mig
en bannan
en rostad macka med 2 tunna kalkon skivor
två kokta korvar + ett bröd
.

Det var mycket med tanke på vad jag kunnat äta innan som var ris och frikadeller. (Pga magsjuka)

Vad har ni för planer i dag? :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0