Allt och inget

i två dagar har jag gång på gång suttit vid datorn och försökt blogga.
Jag har verkligen ingen lust och absolut inget att blogga om.
Hemma händer det inte mycket jag är sjuk, barnen är som galna bråkar rivs och slåss Antonio har hamnat i 3års trottsen på allvar nu han lyssnar absolut inte på mig bara på sin papi.
Bel ska absolut leka med det som Antonio leker med och Antonio blir som galen och skriker och gråter, han får tillbaka det som hon tog då börjar Bel skrika och gråta.
Jag försöker förklara för A att Bel vill leka med honom mmen nej Bel är bebis och ska leka med bebis saker :)

Vi har typ 1 miljon leksaker här hemma men alla är Antonios och det Bel har vill hon inte leka med, jag vet inte vad jag ska göra för just nu är det verkligen bara båk bråk och bråk.
Nej dom har sina stunder, dom älskar varandra är den ena ledsen så tröstar den andra.
Gråter A så klappar Bel honom på kinden och pussar på honom är Bel ledsen så tröstar A och pyssar klappar och kramar och frågar "hur gick det Bel" dom är super söta mot varandra ibland.
När inte jag är med då leker som snällt Antonio brukar leka i sovrumet och då kryper Bel in dit så är dom där inne och lagar mat när jag kollar till dom så får jag ett "mamma gå" tillbaka :)

Skolan hmm jag vet inte just nu har jag hamnat i en sån där period jag verkligen tänker över saker och ting och fan jag vill hon onte jobba som usk i alla fall, jag vill ha ett roligt jobb där man tjänar bra med pengar!
Men vad ska man plugga till då?
Jag har ingen aning om vad jag vill jobba som så det är fan inte enkelt att ta några beslut för just nu känns det som att jag inte vill slösa bort 1½ år på en utbildning som jag kanske inte har någon användning för i alla fall.

I dag är det den 19 så det är bara två månader kvar till min lilla kille blir 3 år!!
Kalas blir det som vanligt men den här gången ska Antonio få välja tårta själv, han får välja mellan några figurer :) några nya kanske blir bjudna i år :) några + nägra minus min syster kommer att vara i Norge just då så det är ju synd men vi kanske åker och hälsar på henne :) kanske tar flyget så A på flyga :D

Har tänkt att börja planera sommarn också, fan va skönt det är att ha körkort! Kanske ska skaffa egen bil? :P haha
Fatta va mycket mer vi kan göra i sommar!
Kålmården tex inte för att jag har en aning om hur lång tid det tar att åka tit men va fan det är bara att köpa en GPS :p så löser sig allt!
Skåne? kanske beror på om vi får :P
Landet? Ja självklart och så ska vi träffa pettsom och findus igen det älskade Antonio förra sommaren :D
Sen vill jag självklart träffa min Gudmor och Gudfar som jag inte träffat på flera år så vi ska försöka ta oss ner till ystad och det går och passar alla :)

Vad kan man hitta på mer? Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

jaaa absolut ska vi ses!! har varit så mkt förkylningar å snöoväder så man glömmer lite att man kan umgås med människor som inte bor en centimeter bort:P:P

2011-02-20 @ 10:21:56
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0