Alla fjärtans dag

skit tråkigt jag vet :P

började en ny kurs i dag, Medicinsk grundkurs men jag har börjat fundera på varför jag inte läser till ssk istället, man tjänar ju lite bättre på det och den utbildningen är ju bara 1½ år längre än den här så jag fattar inte vad jag tänker med igentligen alltså om jag ska läsa till ssk sen har jag ju "slösat bort" 1½ år jävla onödigt alltså!

Men vi alla fall i dag har vi haft en mys middag, skulle köpt presenter till barnen men det får bli i morgon istället.
Idag är det exakt 4 år sen vi förlovade oss och på onsdag är det våran bröllops dag! :D

Haha juste på tal om bröllop s¨stod det i metro att allt fler "unga" gifter sig och så har dom ett par med som man kollar på och typ tror är över 30år men dom är typ 25 och alltså allvarligt vadå unga.
Snackar man unga kan man man ha unga människor som typ 18åringar.

Jag tycker verkligen inte att det är ungt att gifta sig vid 25 fan man är ju närmare 30!
När jag är 25 har jag lixom varit gift i 7 år! och det är länge! okej inte länge men länge för att vara ung.


Jaja jag tyckte bara att det var lite töntigt :D

Nu ska jag plugga lite sen kolla på film och sen sova! Imorgon är det halv dag sen ska jag hem och dansa med min son :D han älskar att dansa på xbox kinict :D han är sjukt duktig också han får en del poäng!
Bada med bubblor och rita i badkaret ska vi hinna med också.

Ha en trevlig dag puss!!!

Kommentarer
Postat av: Maya

Hej!

Haha, just det! :D



Vi ses gärna på fredag! Hoppas att alla håller sig friska! Kram

2011-02-14 @ 23:41:31
URL: http://mayaindianen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men för att komma in på ssk-programmet så måste du ha läst 2350 poäng på gymnasienivå först. Så usk-utbildningen är inte onödig, du måste nog läsa ytterliggare 1,5 år efter den innan du kan söka till högskolan. Gå och prata med en studie- och yrkesvägledare, de kan ge dig adekvat hjälp! :)

2011-02-20 @ 01:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0