Uch vad jag är trött!

Ont i huvudet och i ögonen.
Vaknade i morse av att jag fick en smäll av Antonios bakhuvud rakt på kindbenet och det gjorde så j*vla ont! så nu har jag en bula lagom roligt.

Köpte en baseball jacka igår på hm och tog bort lappen i dag när jag skulle ut men jag ångrade mig snabbt.
Den är snygg men det känns lite töntigt när min man har en nästan likadan dessutom har Antonio också en.
Sen köpte jag den på hm och jag fattar inte varför jag köpte en jacka därifrån av alla ställen jag som hatar hm numera.

Men nu kan jag ju inte lämna tillbaka den, känner mig som en liten fjortis i jackan :P
Någon som vill köpa?

Tog även en tur till Zara :) självklart blev det en hel del grejer till barnen, ville ha ett par skor till Isabel men dom var slut i hennes stl och självklart så är det något fel så jag kan inte köpa dom via deras hemsida :(

nej nu ska jag tvätta av mig sminket och sen ska jag plugga lite, i morgon ska ja och min man storhandla och köpa skor till barnen blir Antonios 3 par vår skor :P

Puss!

Kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma ♥

Här är det 3 månader som gäller :)

2011-04-28 @ 09:03:38
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

påsk för en vecka sen, idag är det valborg. Mycket firanden, är det kul ? ^^

2011-04-30 @ 10:27:53
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0