LoveFilm

Halloj :) Idag fick jag hem mitt Buzzador paket eller det var inte från dom men jag kom med i en kampanj vilket var LoveFilm kampanjen man fick prova på 4 filmer helt gratis.
Fick alltså hem två filmer i dag som min man och jag snart ska kolla på.
Det här är den 4 kampanjen jag är med i och tycker alltid att det är lika roligt, jag har varit med Nestle, Pampers, Santa Maria och så nu den här film grejen.

Man anmäler sig alltså till en kampanj som passar ens intressen och liv så kommer man med får man hem ett paket där det finns produkter som man själv ska prova och sen några man ska buxxa ut alltså ge till vänner och familj eller andra människor som man tror passar just den kampanjen.

Tycker ni att det låter roligt?
Klicka här och börja Buzza ni med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0