Fredag till lördag

Ifredags hämtade vi våran Bugaboo vagn och jag älskar den haha min man tycker säker att jag är as töntig som stod och hoppade när jag fick se vagnen :D den är 1000 gånger finare än våran gamla och mer svart än grå! tyvärr såg jag att man kunde köpt ett toppsett men ljusrosa eller lilla också men den rosa vi har är också jätte fin samma som på den förra :D PÅ vägen hem var det proppat på tunnelbanan och någon jävla kille stod och hängde på vagnen pucko! fast baar en liten stun så jag han inte säga till honom.

På kvällen träffade jag Maya och vi hade jätte trevligt satt och pratade om gamla tider, sjuka tider på alla sätt och vis.
Vaknade imorse och kunde inte gå upp för jag mådde så illa så jag fick en lång sovmorgon.

Juste juste måste säga att vi som köper bilbarnstolar på Sakta butiken som ligger på flemmingatan måste se till att personalen visar er rätt sätt atta ätta in stolen.
Vi köpte ju Antonios Britax där för ca 2 år sen och tror ni inte att idioten som visade oss hur man skulle göra gjorde helt jävla fel så han har suttit på ett jätte farligt sätt! Fatta Hur jävla förbannad jag blev när jag fick reda på det.!
Nu är i all afall båda bilbarnstolarna i mammas gammla bil en fram och en bak eftersom att bilen bara har två dörrar :P jätte intressant jag vet!

Barnen sovar och i morgon har jag ingen anning om vad jag ska göra,, min man ska provjobba så vi kanske får låna bilen och åkla till aspuddsparkn eller så :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Maya

Hehe..mådde du dåligt? Själv var jag uppe med tuppen kl 7 ;) inga problem! vi måste göra om det någong dag! Det verkligen jättekul! Nästa gång går vi till något röjigare ställe ;)

2011-04-02 @ 23:53:16
URL: http://mayaindianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0