Fantasi

Mina små skatter sover och jag sitter och drömmer om hur fint vi hade kunnat ha det här hemma :P

Vi har snart bott här i 2½ år och det ser skit tråkigt ut här, varken jag eller min man har någon fantasi eller några bra ider om hur det ska se ut här hemma, vi båda känner nog att vi gärna vill flytta så snart som möjligt och därför orkar vi inte göra något med lägenheten.

Mamma sa i dag när hon var här att det ser u som ett dagis och hon har så rätt det är barn saker överallt, leksaker kläder, skor, cyklar och vagnar precis överallt. Skit tråkigt men jag har försökt flera gånger att ränsa kläder och leksaker men det funkar ju en stund :P sen köper vi nytt igen.

Hade varot lättare om man bara kastade ut allt så fick man fixa allt från början igen, men våran lägenhet är konstig alla rummen är avlånga så det är jätte svårt att fixa på ett bra sätt med alla saker.

Men man kan ju alltid hoppas att vi kan få flytta snart :D
Fram tills dess får jag förtsätta att drömma :D

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

sv: hej hej. vanligtvis får man inget bekräftelse om vi mottagit betalningen. men om du vill kan jag dubellkolla om pengarna är registrerade. vad använde du som referens vid betalningen??



Kram

2011-04-20 @ 10:25:59
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 01:06:37
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0