Antonio 3år!

Idag är det en stor dag för min stora frins fyller hela 3 år! :D
Han fick tårt frukost ( jag fick inte smaka eftersom att jag inte fyller år i dag :P )
sen cyklade han till ica och så köpte vi ett paket glass till dagis.

Min man och jag ska snart till farsta och köpa presenter till Antonio och sen kommer mamma hit på middag så ska vi fira honom lite mer :D

Tänk att för 3år sen låg jag där på sjukuset med min lilla nyfödda bebis pojke och nu är han 3 år springe och cyklar och är på dagis :D

Och det är bara 3 år kvar tils han börjar på 6års :P

Grattis till mammas finaste och bästaste prins!
PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C & gravid

SV: Vi har köpt en Cameleon all black till bebisen :)

2011-04-21 @ 10:24:44
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0