Fina familjen!

Antonio sitter här och MOSAR i mig russin :D
Han har en stor spade som han fyller med russin som han hällt i en stekpanna :D sen mosar han det in i munnen :D på mig och sig själv.

A har varit ledig från dagis i dag och vi har ätit på resturang (vet att det inte stavas så) :P
Sen gick vi till NK och för det första kyckades jag övertala min man om att vi skulle köpa en Bugaboo och nu gillar han det verkligen men det måste bli en begagnad eftersom att det är så onödigt att lägga ut 10.00 på bara en sitt del som man kan få nästan lika fin för 4000. :P

Skorna hittade vi tyvärr inte och tjejen sa att det bara var dom som hade RL kläder så vi får se om dom får in just Winter games, annars får vi beställa från nätet.

Antonio fick ett paraply som såg ut som en groda och en liten konstig fisk sen var vi på br och köpte pizza leksaker till honom så hela dagen har väl gått på 1000kr :D haha inte bra.
Men man måste unna familjen lite extra fast vi betalade som tur var inte för maten.


Antonio älskade huset på BR och han vägrade gå därifrån han blev så arg!



Isabel var så cool :D


Det är helt underbart att göra saker hela familjen och så roligt att köpa skaer till barnen.
Igår var vi på stadium och kollade på overall jittade inte en sån jag villa att Antonio skulle ha blå/svart så det får antagligen bli en hel svart Didriksons men det ser ut som att den är två delad vilket är snyggt.
Overall är bäst att ha på dagis tycker jag annars blir det så krångligt för alla :) ska ju vara lätt för Antonio att ta på sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0